Zavolejte nám: +420 608 888 191 nebo využijte: Živý Chat

Reklamační řád

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována ze zákona záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Vadné zboží zasílejte na níže uvedenou adresu:

KRYSTYS.cz nebo KRYSTYS SOLUTIONS s.r.o.
Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 – Staré Město

Zboží posílejte Českou poštou, výhradně metodou R-Doporučené psaní. Poté nám zašlete emailem číslo zásilky. Vámi reklamované zboží bude postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze.

Prosíme, nezapomeňte:

Je nejprve nutné vyplnit reklamační formulář, který Vás provede procesem reklamace. Najdete jej zde. Do zásilky přiložte do zásilky kopii faktury a vytištěný reklamační formulář. Splnění těchto podmínek je nutné pro uplatnění reklamace. Sdělte nám kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace průběžně informovat. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na: info@krystys.cz

POUČENÍ - OBČANSKÝ ZÁKONÍK
  • (§ 1837) Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy: b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy (platí pro šperky: zlaté, diamantové)
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (individuální realizace šperků, zakázková výroba)
  • (§ 1820) V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží.
  • (§ 1832) Spotřebiteli budou vráceny všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
  • (§ 1829) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy (převzetí zboží).
  • (§ 2165) Právo z vadného plnění (reklamace) - záruka 24 měsíců na zboží běží od dne převzetí zboží.
  • (634/1992 Sb.) Spotřebitel je oprávněn využít možnost mimosoudního řešení soudních sporů prostřednictvím ČOI, a to v případě vzniku sporu ve smyslu § 419 občanského zákoníku.