Zavolejte nám: +420 608 888 191 nebo využijte: Živý Chat

Reklamace zboží

V případě, že se vám zakoupený produkt z jakéhokoliv důvodu poškodí, můžete ho bez jakýkoliv problémů reklamovat v lhůtě 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Reklamace podléhají obchodním podmínkám.

Záruka se nevztahuje na chyby způsobené nesprávným a nešetrným používám výrobku, mechanické poškození způsobené nedbalým zacházením, případně na přirozené opotřebení výrobku. Více o péči o šperky se dočtete v našich obchodních pomínkách zde.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujícími ověření reklamované vady, urychlíte tím vyřízení reklamace. Váš požadavky se budeme snažit vyřídit co nejdříve, po obdržení balíčku. Abychom měli jistotu, že se balíček nezatoulá, pošlete nám prosím podací číslo zásilky na email: info@krystys.cz. Děkujeme.